top of page

הסל שלך ריק

פורסמו לאחרונה

מאפינס אוכמניות ענקיים

מאפינס אוכמניות ענקיים

מאפינס אוכמניות ענקיים, סופר מנחמים ורכים, עם אוכמניות מתפוצצות בפה וגם סופר קלילים להכנה! מתכון ל9 יח גדולות לקראמבל: 80 גרם קמח שקדים...

מאפה עלים תרד, גבינות ובצל מקורמל

מאפה עלים תרד, גבינות ובצל מקורמל

המנה המנצחת שלי לערב שבועות היא בהחלט המאפה הזה! ואני מבטיחה לכם שזה המאפה הכי טעים שיהיה על שולן החג שלכם!!! מתכון: למילוי- • חבילת עלי...

כוסיות תפוחים וקינמון עם שטרוייזל 🍎🍯

כוסיות תפוחים וקינמון עם שטרוייזל 🍎🍯

הקינוח הזה הוא בול לראש השנה! מה יותר אווירת חג מאשר קינוח שיש בו גם תפוחים וגם דבש??? קבלו את הקינוח שלי לחג- כוסיות תפוחים וקינמון עם...

מאפינס בננה שוקולד צ׳יפס רכים בטירוף!

מאפינס בננה שוקולד צ׳יפס רכים בטירוף!

אם יש משהו שאני מתהההה עליו זה מאפינס ועוגות בחושות על בסיס פירות וירקות! לגמרי יקנו אותי עם עוגת בננה או גזר בחושות או לחילופין מאפינס...

טיפים והסברים למעצבי עוגות מתחילים!

טיפים והסברים למעצבי עוגות מתחילים!

כל מה שרציתם לדעת על מאיפה בכלל מתחילים אחרי שהחלטנו שלעצב עוגות זה מה שאנחנו רוצים לעשות בחיים! נתחיל מזה, שהתחרות בתחום עיצוב העוגות...

מדד המותגים 2022- גלובס

מדד המותגים 2022- גלובס

בכל שנה ב-19 שנים האחרונות, מגזין גלובס עורכים מדד של 100 המותגים האהובים בישראל לאותה שנה. השנה נבחרתי להכין עוגה מיוחדת לכבוד המדד והיא...

טיפים והסברים למעצבי עוגות מתחילים!

כל מה שרציתם לדעת על מאיפה בכלל מתחילים אחרי שהחלטנו שלעצב עוגות זה מה שאנחנו רוצים לעשות בחיים!


נתחיל מזה, שהתחרות בתחום עיצוב העוגות היא עצומה. אבל אנחנו לא ניתן לזה לעצור בעדינו!

כשאני התחלתי בתחום, הייתי כבר בשלב שבו עיצבתי כמה וכמה עוגות בגיל קטן, אפילו מכרתי עוגה אחת כשהייתי בת 13 בלבד! וכולם אמרו לי מסביב שאני חייבת להפוך את האהבה הזאת למקצוע. ולא היה לי מושג בכלל מאיפה מתחילים דבר כזה... איך מפיצים שאני מוכרת עוגות ורוצה להתפרנס מזה? ומה בכלל צריך לעסק כזה???


אז פניתי לחכמת ההמונים, "פה לאוזן" בטח שמעתם את המושג הזה...

התחלתי עם עוגה אחת, ומשם זה פשוט התגלגל, היום יש לי עסק קטן בן כמעט ארבע שנים והרבה אבני דרך בדרך שסללתי בזכות עצמי בלבד.

לגבי חומרי גלם ואביזרים, יש המון חנויות לאפייה ואביזרים אול אובר. מצרפת לכם בסוף העמוד פה לינק לחנות אינטרנטית של קוק סטוק שהיא מהחנויות הגדולות בתחום היום.


פה לאוזן זאת הדרך היעילה והבטוחה להתחלה, מתחילים להפיץ בכל המדיות שאתם מעצבי עוגות מתחילים ושאתם מוכרים את המוצרים שלכם בעלויות ככה וככה, באזורים ככה וככה... חשוב להגדיר מראש את היעדים ואת הנהלים בעסק שלכם, לאן העוגות שלכם מגיעות? בכלל יש אופציה למשלוחים? מה בדיוק אתם מוכרים???

(בעיניי גם חשוב לפתוח דף באינסטגרם ובפייסבוק ולא להעלות לפרופיל שקיים לכם מקום המדינה, ככה הלקוח רואה בעיניים בדיוק מה אתם מייצרים ולא מתבלבל מתמונות שלכם מהתיכון..)


התפריט שלי היה מאוד מצומצם בהתחלה, ואז התחילו בקשות. "אשמח להזמין מגש של 30 יח קינוחי כוסות..."

אין קשר בכלל בין קינוחי כוסות לעוגות מעוצבות ולמרות זאת רוב המעצבות של היום גם מוכרות אותם.


ואגב? לא כל מעצבת עוגות היא גם קונדיטורית!!! קונדיטורים השקיעו שנה מחייהם והרבה מאוד כסף כדי ללכת ללמוד במקום יוקרתי שיכשיר אותם להיות קונדיטורים מצליחים ואז באה מעצבת עוגות וקוראת לעצמה קונדיטורית באינסטגרם... Big NO NO !!!


מזה הבנתי שאני צריכה להתחיל לעבוד לפי ביקוש והיצע. להכניס לתפריט דברים שיש להם ביקוש גדול ולהוציא מוצרים שאין להם ביקוש כלל אבל זה לא היה בהכרח נכון לגביי...

אבל מצד שני גם הבנתי שאני לא חייבת למכור את מה שאנשים מצפים ממני, אלא אני אמכור את מה שאני הכי מאמינה בו. אם אתם מאמינים במוצר שאתם מוכרים הדרך הרבה פחות קשה.


לפני שנה ישבתי עם המורה שלי לפיסול בבצק סוכר שהיא גם עוזרת בתחום העסקי, החלטנו שאני צריכה שינוי. פשוט הרגשתי שאני באמת אוהבת את מה שאני עושה אבל זה לא מספיק, אני צריכה גם להראות את זה בצורה טובה יותר ולהתחיל גם להשקיע בנראות ובעוד כמה דברים מסביב. ההחלטה הזאת פתחה לי כל כך הרבה דלתות שאתם בכלל לא תאמינו שמכמה דברים קטנים ככה גדלתי!


אז הדבר הראשון ששיניתי היה את המראה החיצוני, הלא הוא העוגות עצמם ואיך שהן מצטלמות.

אחרי שנתיים של צילום באייפון ועריכה די חובבנית, עברתי למצלמת ריפלקס מקצועית, תאורת סטודיו עם פלאשים כדי שאוכל לצלם גם בלילה, רקע מתקפל שזה באמת אחת הפטנטים היותר מוצלחים שנתקלתי בהם בכל שנותיי בעסק.. ממשטחים מרובעים עם טפטים צועקים עברתי למשטחים עגולים ולבנים, מאריזה קרטון אטומה, התחלתי לארוז את העוגות בקופסת חלון שקופה שנותנת לגמרי חוויה אחרת ללקוח שמקבל את העוגה ויוצא ממנו כזה "וואו"... אין תחליף לזה.

התחלתי לערוך את התמונות של העוגות בעזרת תכנת עריכה מקצועית וכלי עזר שנקרא "פריסט" שהוא בעצם פילטר עדין שמדגיש צבעים מאוד מסוימים וגורם לתמונה להראות כמה רמות מעל!

ומשם השמיים הם הגבול!


אז עם הרבה עבודה קשה ודרך רצינית עם הרבה עליות וירידות, והיום אחרי שהגעתי למצב שאני פשוט לא אוהבת את איך שהעמוד שלי נראה, שזה בעצם הרושם הראשוני שאני נותנת, הפכתי את העמוד שלי לכזה שנראה כמו האתרים האלה בחו"ל שתמיד חלמתי על אחד כזה משלי, וכמה השתפרתי בדרך הזאת.


אז כמה טיפים ממני, אם אתם לא אוהבים משהו בנראות, מאוד קל פשוט לשנות אותו עם כלי העזר הנכונים, הרושם הראשוני שהלקוח מקבל מכם הוא הדבר הכי חשוב בעסק מתחיל וזה תקף לכולם ולא רק למעצבי עוגות כי הלקוח תמיד תמיד קונה עם העיניים!


אל תמכרו מוצר שאתם לא מאמינים בו. אם אתם מעצבים עוגה ויודעים שמשהו איתה לא בסדר, כמו עיטוף לא מושלם או לא טעים, עוגה יבשה או לא מוכנה ועוד מלא דברים שמעצבי עוגות מעדיפים לרוב לא להזכיר, אין לכם למה למכור אותו!

מוצר שנמכר ומי שמוכר אותו שלם איתו, זה מוצר מושלם מכל הבחינות!


תתאמנו על דמה! כן כן, לפעמים מעצבי עוגות מכינים עוגה מעוצבת מקלקר נטו לתרגול או לפעולת יח"ץ.

זוכרים את העוגה של פו הדוב שלי??? עד היום היא יושבת כאן על המדף... והיא הביאה איתה חשיפה מטורפת של 413 לייקים וכמעט 12 אלף חשבונות שראו אותה!!!


תעיזו. תעיזו לחלום, תעיזו לשאוף גבוה, תעיזו להכין דברים שאמרו לכם עליהם שלא יצליחו אבל אתם האמנתם בהם והלכתם עם האמונה הזאת והנה הם מצליחים למרות מה שאמרו!


מקווה שאהבתם! :)


מצרפת כאן לינקים חשובים למוצרים שהזכרתי:


יעל יניב- רקעים לצילום


הדוניסטית (תמר גולן)- פריסטים לעיצוב תמונות ועוד



116 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

נרשמת בהצלחה

הירשמו לקבלת עדכון מתוק

bottom of page